خرید کولر گازی اجنرال

اخبار و قیمت روز لوازم خانگی در شهر بانه

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

گرما در تابستان های اوج ظالمانه می شود. با وجود آنکه گرما را به گرما نگه دارید ، می بینید که از راه دور AC می روید. و اگر AC شما قدیمی است ، به احتمال زیاد AC به دلخواه خود را خنک نمی کند. شما درباره خرید AC جدید فکر می کنید. اگر دوستانی دارید که در خاورمیانه کار کرده اند و از آنها یک پیشنهاد AC بخواهید ، احتمالاً شما را برای OGGeneral پیشنهاد می دهند. بنابراین ، آیا برای AC O OGGeraleral یک انتخاب خوب است؟ آیا واقعاً نیازهای خنک کننده شما را برآورده می کند؟ چه ویژگی های جدیدی با آنها به وجود می آید؟ ما در این مقاله به تمام این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

 خرید کولر از بانه

O General همچنین به نام Fujitsu General یک تهویه مطبوع ساخت تهویه مطبوع ژاپنی با دفتر مرکزی در چنای اما واحد تولیدی در تایلند است. O General کاتالوگ کاملی از AC ها را از پنجره تا شکاف ، از کاست گرفته تا کالاهای قابل حمل با نیازهای خنک کننده مسکونی و صنعتی به طور یکسان فراهم می کند. بگذارید اکنون به ویژگی های اصلی و فناوری هایی که با آنها می پردازیم ، بپردازیم.

فناوری اینورتر V-PAM

 


همانطور که در ابتدا ذکر شد O'General هرکدام از انواع تهویه هوا را ارائه می دهد. تهویه مطبوع اسپلیت اینورتر و غیر اینورتر را توسط O General پیدا خواهید کرد. اینورتر به طور حتم یکی از مهمترین فناوری ها از منظر صرفه جویی در مصرف انرژی است. این به این دلیل است که سیستم های تهویه مطبوع به طور کلی بزرگترین لوازم خانگی برای غذا خوردن هستند.

ممکن است بپرسید که فناوری اینورتر در وهله اول چیست؟ خوب ، برای اینکه خیلی ساده باشیم ، فناوری اینورتر شبیه به شتاب دهنده خودرو است. هنگامی که کمپرسور به نیروی بیشتری احتیاج دارد ، قدرت بیشتری به آن می دهد. هنگامی که به نیروی کمتری نیاز دارد ، قدرت کمتری می دهد. با استفاده از این فناوری ، کمپرسور همیشه روشن است اما بسته به دمای هوای ورودی و میزان تعیین شده در ترموستات ، انرژی کمتری یا قدرت کمتری را به خود جلب می کند. سرعت و قدرت کمپرسور بطور مناسب تنظیم می شود.

O مدلهای AC عمومی از سری ASGG مجهز به کمپرسور اینورتر V-PAM است که فرکانس را مطابق با شرایط جوی محیط برای خنک سازی راحت و مدیریت کارآمد مصرف برق تنظیم می کند. V-PAM مخفف دامنه پالس کنترل شده بردار است که یک روش برای به حداقل رساندن تلفات الکتریکی است. تلفات با بهبود شکل موج فعلی به یک شکل موج سینوسی کاهش می یابد. فن آوری اینورتر V-PAM اثر شار مغناطیسی را کاهش می دهد (شار باعث از دست رفتن قدرت) می شود و سرعت کمپرسور اینورتر را که به خنک کننده سریع اتاق تبدیل می شود ، افزایش می دهد.

 

مقالات اصلی :

 https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral.html 

تا كنون نظري ثبت نشده است
برای ارسال نظر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید
جهت عضویت اینجا کلیک نماید و یا برای ورود اینجا کلیک نمایید