من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

رشته کشتی ساحلی در استان قزوین راه اندازی شود https://dibarooz.ir/رشته-کشتی-ساحلی-در-استان-قزوین-راه-اندا/ دیباروز Wed, 09 Jun 2021 13:43:00 0000 استان ها https://dibarooz.ir/رشته-کشتی-ساحلی-در-استان-قزوین-راه-اندا/ به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی شورای کشتی قزوین که در اتاق جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد ، با اشاره به توانایی و رکورد قابل توجه کشتی گفت: در قزوین: کشور. وی افزود: “هدف از این گردهمایی ارتقا quality سطح …

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی شورای کشتی قزوین که در اتاق جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد ، با اشاره به توانایی و رکورد قابل توجه کشتی گفت: در قزوین: کشور.

وی افزود: “هدف از این گردهمایی ارتقا quality سطح کیفی کشتی است ، بنابراین خانواده کشتی باید همیشه در همدلی و هم افزایی برای افزایش دستاوردها باشند.”

العسکری تأکید کرد: رئیس شورای کشتی استان باید از ظرفیت های این افراد از جمله آقایان مشهدی آقایی ، لائق ، لشگری و سایر افراد مسن استفاده کند تا با دعوت از بزرگسالان این رشته مهم را توسعه و ارتقا دهد. و پیشکسوتان

کشتی 33

دبیر فدراسیون کشتی در سخنان خود خطاب به رئیس جدید شورای کشتی استان خزر گفت: “با توجه به اینکه در برخی از شهرها شوراهای کشتی توسط یک ناظر اداره می شوند و این وضعیت طولانی شده است ، باید با مدیر کل مشورت کنیم. ورزش و جوانان این استان در اسرع وقت “. نظارت را تعیین کنید.

وی با اشاره به مبحث داوری به عنوان یکی از ارکان مهم کشتی ، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به نتایج بهتر باید از توانایی های ملی و منطقه ای از جمله آقای طاهرخانی برخوردار باشید تا سطح داوری را در استان ارتقا دهید.

یادآوری نظامی: آقای علیرضا دابر قبل از مصدومیت به 19 استان سفر کرده است و اگر او را برای بازدید از استان قزوین و شهرهای وابسته به آن دعوت کنید ، می توانید نتایج خوبی کسب کنید.

دبیر فدراسیون کشتی با قدردانی از پیشنهاد پذیرش برای میزبانی اردوهای کشتی در منطقه خزر گفت: ایجاد اردوها در استان ها انگیزه و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای فعالیت در زمینه کشتی را افزایش می دهد.

کشتی 2

وی در زمینه کشتی بانوان گفت: برنامه های خوبی برای حضور موفقیت آمیز بانوان در کشتی ارائه شده است و هم اکنون اردوها و مسابقات کشتی زنان در حال برگزاری است ، بنابراین در استان قزوین باید به فکر و پیگیری موضوع مشارکت زنان در کشتی. “

العسکری افزود: راه اندازی میدان کشتی ساحلی سنتی از قابلیت های این ورزش مهم و معتبر است که می تواند در استان قزوین مورد توجه قرار گرفته و قابل فعال سازی باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.