دستگیری قمه‌کش‌های بازار آهن – دیباروز

اخبار و قیمت روز لوازم خانگی در شهر بانه

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دستگیری قمه‌کش‌های بازار آهن – دیباروز https://dibarooz.ir/دستگیری-قمه‌کش‌های-بازار-آهن-دیبارو/ دیباروز Sun, 13 Jun 2021 13:04:57 0000 حوادث https://dibarooz.ir/دستگیری-قمه‌کش‌های-بازار-آهن-دیبارو/ رئیس پلیس امنیت عمومی در تهران بزرگ از دستگیری دو مجرم که در بازار آهن اقدام به ضرب و شتم و سو استفاده کردند ، خبر داد. به گزارش دیباروز ، سردار علی ذوالقدری در این باره گفت: در اواخر فروردین ماه سال جاری به مرکز فوریت های پلیس شماره 110 از درگیری ، ضرب …

رئیس پلیس امنیت عمومی در تهران بزرگ از دستگیری دو مجرم که در بازار آهن اقدام به ضرب و شتم و سو استفاده کردند ، خبر داد.

به گزارش دیباروز ، سردار علی ذوالقدری در این باره گفت: در اواخر فروردین ماه سال جاری به مرکز فوریت های پلیس شماره 110 از درگیری ، ضرب و شتم و درگیری در بازار آهن یاوآباداد اطلاع داده شد که پس از آن ماموران در محل حاضر شدند. آنها در مورد آن تحقیق کردند ، و برنامه خود را تعیین کردند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران در محل مشخص شد که درگیری منجر به زخمی شدن سه تاجر از بازار آهن شده است ، گفت: شد.

الذوالقدری اظهار داشت که هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام شده و مجوزهای لازم برای انجام عملیات گرفته شده است. سرانجام مخفیگاه این افراد در چادآباد واقع شد و دو متهم در یک عملیات پلیس دستگیر و به پلیس منتقل شدند. مرکز فرماندهی.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه دو سلاح سرد در بازرسی از چاله های آنها کشف و ضبط شد ، گفت: این افراد مورد بازجویی قرار گرفتند و به جرم آنها اعتراف کردند. این افراد اعتراف کردند که این کار را به قصد ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن قدرت خود انجام داده اند.

به گفته وی ، پرونده ای علیه مظنونان دستگیر شده تشکیل شد و این افراد برای پیگیری تحقیقات به دادسرا فرستاده شدند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.