من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://dibarooz.ir/رای-به-شخصیتی-در-تراز-انقلاب-امید-به-آین/ دیباروز Wed, 16 Jun 2021 16:45:36 0000 عمومی https://dibarooz.ir/رای-به-شخصیتی-در-تراز-انقلاب-امید-به-آین/ مهدی طارتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: ایران در آستانه یک تحول بزرگ قرار دارد و شکی نیست که نقش نیروهای انقلابی می تواند زمینه را برای رسیدن به قدرت دولت اسلامی و خلاص شدن از شر دستگاه های قدیمی ، دولتهای خسته و ترسناک غرب. “ وی افزود: “مردم خوزستان سالهاست که …

مهدی طارتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: ایران در آستانه یک تحول بزرگ قرار دارد و شکی نیست که نقش نیروهای انقلابی می تواند زمینه را برای رسیدن به قدرت دولت اسلامی و خلاص شدن از شر دستگاه های قدیمی ، دولتهای خسته و ترسناک غرب. “

وی افزود: “مردم خوزستان سالهاست که می توانند ادای احترام به انقلاب کنند و اکنون با حضور خود در پای صندوق های رای 19 ژوئن می توانند در حماسه تاریخی شرکت کنند.”

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان اظهار داشت: با انتخاب گزینه منطقه ای ، انقلابی و جهادی ، مردم عادل ، شجاع ، مبارزه با فساد و فساد ، دارای سوابق اداری م ،ثر و شخصیتی جامع و درخشان خواهند بود. در سطح انقلاب اسلامی ، آیت الله ابراهیم رئیسی امیدوار است که آینده ای روشن را رقم بزند.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان مردم را به حضور در پای صندوق های رأی فرا می خواند و قطعاً حضور پر رنگ و مشارکت مردمی در انتخابات مشت محکمی در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم است. بین المللی و ضد انقلاب خواهند کرد. البته انتخاب رئیس دولت می تواند گام دوم انقلاب در تحقق الزامات شکل گیری تمدن جدید اسلامی باشد.

الطارتی افزود: “با توجه به حلقه گسترده نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی از سوی نامزدهای شورای اسلامی شهر و شورای ائتلاف استانداری ، با تأکید بر رعایت ضوابط و معیارها و توجه به اولویت ها و حساسیت های مربوط به از میان نامزدها ، وی در هیچ شهری ، از جمله اهواز ، دخالت نمی کند. “شورای شهر به طور مستقل و براساس فرایندهایی که از طریق تحقیقات میدانی و مکانیزم های انتخاب خاص مورد تأکید قرار گرفته است ، مسئولیت آنها را بر عهده می گیرد.

سخنگوی شورای نیروهای انقلابی خوزستان گفت: واضح است که با وجود استعدادهای شایسته و نیروهای انقلابی فراوان ، این کار بسیار دشوار و دشوار است و این روند بدون نقص و اشتباه نخواهد بود.

روش تشخیص تیپ شخصیتی

برای اطلاعات بیش تر در مورد خود و عزیزانتان، تمام توضیحات ما را از در مورد 16 نوع شخصیت مطالعه کنید. یا اگر مطمئن نیستید که کدام نوع شخصیت برای شما مناسب است، تست شخصیتی رایگان ما را بر اساس نظریه های Briggs and Myers انجام دهید.

1-تیپ شخصیتی میانجی (INFP)

شفا بخش

افراد با تیپ شخصیتی INFP دارای آرمان های تخیلی هستند که توسط ارزش‌های اصلی و اعتقادات خود هدایت می ‌شوند. برای یک فرد شفا بخش احتمالات در اولویت قرار دارند و عقیده آن ها این است که ” این لحظه” تنها یک نگرانی زود گذر است. آن ‌ها پتانسیل و استعداد این را دارند که آینده ‌ای بهتر را ببینند و با استعداد خود به دنبال حقیقت و معنای آن باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.