گزارش وزارت نیرو از وضعیت سدها

اخبار و قیمت روز لوازم خانگی در شهر بانه

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

گزارش وزارت نیرو از وضعیت سدها https://atie-energy.com/گزارش-وزارت-نیرو-از-وضعیت-سدها/ https://atie-energy.com/گزارش-وزارت-نیرو-از-وضعیت-سدها/#respond شرکت آتیه انرژی Mon, 21 Sep 2020 16:36:12 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=646

وضعیت سدهای کشور و ظرفیت آب پشت صدها به نقل از خبرگزاری مهر، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور هم‌اکنون ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده در حالی که این شاخص در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود. حجم کنونی آب موجود در …

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
گزارش وزارت نیرو از وضعیت سدها

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی

وضعیت سدهای کشور و ظرفیت آب پشت صدها

به نقل از خبرگزاری مهر، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور هم‌اکنون ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده در حالی که این شاخص در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود. حجم کنونی آب موجود در مخازن سدهای کشور در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۴.۴ درصد کاهش یافته است.

براساس این گزارش، حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۳) تاکنون با ۲۲ درصد کاهش در مقایسه با سال آبی گذشته به هفت میلیارد و ۷۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است. این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته ۹ میلیارد و ۹۱۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

بیشتر بخوانید: کیفیت آب در پروژه‌ها چگونه مشخص می‌شود

میزان حجم آب خروجی از سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، هشت میلیارد و ۷۳۰ میلیون مترمکعب گزارش شده در حالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته، به میزان هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون مترمکعب بود.

بر این اساس، حجم آب خروجی از سدهای کشور در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته، تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد. هم‌اکنون مجموع ظرفیت مخازن سدهای کشور ۴۷.۴ میلیارد مترمکعب گزارش شده که ۴۱ درصد از حجم مخازن سدهای کشور از آب پُر است.

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
گزارش وزارت نیرو از وضعیت سدها

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی

https://atie-energy.com/گزارش-وزارت-نیرو-از-وضعیت-سدها/feed/ 0

منبع :آتیه انرژی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.