من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

سریالی با بازی تینا آخوندتبار، پس از ۹ سال، بازپخش می‌شود https://kordavar.ir/سریالی-با-بازی-تینا-آخوندتبار،-پس-از-۹-س/ کردوار نیوز Sun, 29 Aug 2021 20:23:51 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/سریالی-با-بازی-تینا-آخوندتبار،-پس-از-۹-س/

سریال «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی تینا آخوندتبار و پوریا پورسرخون فردا (دوشنبه 8 شهریور) از شبکه آی فیلم پخش می شود. این سریال در سال 1391 تولید شد و داستان زنی به نام بهنام ثریا را روایت می کند که در زندان و در آخرین روزهای زندگی خود راز بزرگی …

منبع: سایت کردوار نیوز
سریالی با بازی تینا آخوندتبار، پس از ۹ سال، بازپخش می‌شود

سریال «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی تینا آخوندتبار و پوریا پورسرخون فردا (دوشنبه 8 شهریور) از شبکه آی فیلم پخش می شود.

این سریال در سال 1391 تولید شد و داستان زنی به نام بهنام ثریا را روایت می کند که در زندان و در آخرین روزهای زندگی خود راز بزرگی را فاش کرد و از شیوا ، دستیار زندان کمک خواست. شیوا برای کشف این راز دست به ماجراهای مختلفی می زند. این مجموعه داستان زندگی سه دختر از سه قشر مختلف را روایت می کند.

در سریال “دختران حوا” یکتا ناصر ، پوریا پورسرخ ، ایرج راد ، گوهر خیراندیش ، امیرحسین رستمی ، نیما شاهرخ شاهی ، تینا آخوندتبار ، ساغر با بیش از 40 بازیگر جلوی دوربین رفت. شکوری ، نازنین کریمی و مینا وحید.

عزیز علیزاده و اکبر جناقی تهیه کنندگان این سریال هستند. “دختران هوا” هر روز ساعت 17:00 و روز بعد ساعت 1:00 و 9:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود.

..

منبع: سایت کردوار نیوز
سریالی با بازی تینا آخوندتبار، پس از ۹ سال، بازپخش می‌شود

عفونت خون چیست؟

به دلیل برخی اصطلاحات مرتبط که گاهی افراد به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اغلب سردرگمی زیادی در مورد سپسیس وجود دارد. با این حال ، معنی هر یک از آنها کمی متفاوت است. در اینجا نگاهی به این اصطلاحات می اندازیم:

سپسیس یک پاسخ شدید به عفونت در جایی از بدن است که منجر به مشکلات اعضای بدن می شود. ممکن است مشکلات ارگان های ناشی از سپسیس داشته باشید و ندانید که به عفونت مبتلا هستید. پزشکان باید عفونت خون را به عنوان علت بالقوه مشکلات جدید اعضای بدن در نظر بگیرند.

باکتریمی: وجود باکتری در خون و عمدتا یک یافته آزمایشگاهی است. یک سیستم ایمنی سالم به طور معمول بدن را از مقدار اندک باکتری وارد شده در جریان خون پاک می کند. اما تحت برخی شرایط ، باکتری های موجود در خون می توانند یک عفونت فعال را شروع کنند که می تواند در بدن و اندام ها پخش شود. باکتریمی می تواند منجر به سپسیس شود.

منبع: سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.