من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مشاوره‌های خانمان‌سوز اینستاگرامی – کردوار نیوز https://kordavar.ir/مشاوره‌های-خانمان‌سوز-اینستاگرامی/ کردوار نیوز Tue, 07 Sep 2021 14:26:17 0000 اخبار همه جانبه https://kordavar.ir/مشاوره‌های-خانمان‌سوز-اینستاگرامی/

تلاش برای دستیابی به موفقیت با کمک متخصصان و روانشناسان و مشاوران وفادار در زمینه های مختلف زندگی دور از ذهن نیست. شاید به همین دلیل است که صفحات روانشناسی زیادی با صدها هزار دنبال کننده وجود دارد که هر روز برای فالوورهای خود محتوا ایجاد می کند و در زیر هر پست تعداد زیادی …

منبع: سایت کردوار نیوز
مشاوره‌های خانمان‌سوز اینستاگرامی – کردوار نیوز

تلاش برای دستیابی به موفقیت با کمک متخصصان و روانشناسان و مشاوران وفادار در زمینه های مختلف زندگی دور از ذهن نیست. شاید به همین دلیل است که صفحات روانشناسی زیادی با صدها هزار دنبال کننده وجود دارد که هر روز برای فالوورهای خود محتوا ایجاد می کند و در زیر هر پست تعداد زیادی لایک و نظر وجود دارد. در این زمینه ، احتمالاً این س forال برای شما پیش آمده است که کدام صفحات از نظر روانشناختی قابل اعتماد هستند و پیگیری صفحات غیرحرفه ای چه خطراتی دارد؟

به گزارش کردوار نیوز ، عصما صابری متخصص مغز و اعصاب در ادامه مقاله خود در روزنامه خراسان گفت: صحبت در مورد خزیدن در این صفحات بسیار مفید خواهد بود ، زیرا بسیاری از ما امروز بدون اطلاع از آثار و معیارهای این صفحات با این موضوع برخورد می کنیم. حق تشخیص حق و باطل شیوه زندگی ، تربیت فرزند ، مشاوره زوج ، کار و … در فضای مجازی. ممکن است به صفحه ای برخورد کنیم که دارای شعارها و مقالاتی در مورد آن باشد ، اما شخصی که محتوا را به اشتراک می گذارد تخصصی در این زمینه ندارد یا محتوا جانبدارانه است. از آنجا که اکثر ما هیچ فیلتری را برای ردیابی صفحات مجازی انجام نمی دهیم ، باید خودمان این کار را انجام دهیم و سازگاری این صفحات را بررسی کنیم.

3 نکته برای تشخیص صفحات روانشناسی نامعتبر

انتشار مطالب غیر منطقی و متناقض یکی از نشانه های صفحات غیرقابل اعتماد است و برای ادامه کار در آن صفحه ، باید سلامت و حرفه ای بودن آن را با دقت بیشتری بررسی کنید. به عنوان مثال ، یک سوال در مورد پاسخ دیرهنگام همسرتان به پیام و این واقعیت که او ممکن است به شما اعتماد نکند ، طبیعتاً بسیار غیرحرفه ای بود. باید برای همه ما اتفاق می افتاد که پس از دلایل مختلف قابل بررسی به پیامی پاسخ دهیم و پس از شنیدن چند خط مشکل ، نتوانیم علت را به این سرعت تعیین کرده و راه حلی ارائه دهیم!

استفاده از کلمات و جملات آرگون نیز یکی از نشانه های صفحات غیرقابل اعتماد است. به عنوان مثال ، آیا می توان از زبان ناپسند در صفحه روانشناسی برای پاسخ به س audienceال مخاطبان استفاده کرد و آیا چنین رفتاری راهی م effectiveثر برای مقابله با مشکلات زناشویی است؟

یکی دیگر از نشانه های صفحات اشتباه عدم رفع سریع و عدم نگاه دقیق به مشکلات است. به دلیل مشکلات و استرس های زیاد ، گاهی اوقات می توانیم به دنبال راه حلی سریعتر و معجزه آسا باشیم و چنین صفحاتی برای لحظه ای نیاز ما را برطرف می کند ، اما باید بدانیم که هیچ مشکلی که سالهاست ما را آزار می دهد ، راه حلی ندارد. یک راه حل سریع و معجزه آسا

معایب احتمالی عدم پیگیری چنین صفحاتی

اکنون باید خطرات احتمالی محتوا و صفحات غیرقابل اعتماد را بررسی کنیم. آنچه ما هر روز دنبال می کنیم ناخودآگاه بر زندگی ما تأثیر می گذارد ، اغلب بدون اطلاع ما. به عنوان مثال ، رفتار افراد ، شیوه زندگی و حتی پوشش صفحاتی که ما دنبال می کنیم ، یا محتوایی که از افراد مختلف دنبال می کنیم ، بر دامنه زندگی ما تأثیر می گذارد. با این حال ، اثر ذرات در طولانی مدت کاملاً قابل مشاهده است.

وقتی هر روز با جریانی از مطالب دور از منطق و آنچه از دوران کودکی آموخته می شود روبرو می شویم ، منجر به تضاد و دوگانگی بسیار مضر و حتی طولانی مدت می شود. حتی وقتی محتوا با نظرات متضاد مورد بررسی قرار می گیرد ، باعث بی ثباتی در افراد می شود.

باید بدانیم که وقتی اطلاعات شخصی خود را با یک صفحه روانشناختی غیرقابل اعتماد به اشتراک می گذاریم ، این اطلاعات می تواند خراب شده و حتی مورد سوء استفاده قرار گیرد.

ریسک احتمالی بعدی زیان های اقتصادی است. آنها می توانند بسته های آموزشی و پاسخ سریع به مشکلات شما را ارائه دهند که اطلاعات بی ارزش هستند و به شما کمک نمی کنند.

یکی دیگر از معایب وب سایت های اشتباه برای عموم مردم این است که آنها دیدگاه عموم را نسبت به روانشناسی تغییر می دهند. برای مثال ، با دادن پاسخ های عامیانه به مخاطب ، دیگران ممکن است روانشناسی را یک رشته سطحی و بی فایده بدانند. این ایده افراد را بیشتر مستعد و مقاوم در برابر جلسات روان درمانی می کند.

نکته آخر

امیدوارم این مطالب به شما در یافتن صفحات معتبر و قابل اعتماد کمک کند. علاوه بر موارد فوق ، به افرادی که صفحه ای را که در اینستاگرام دنبال می کنید دنبال می کند ، توجه کنید ، زیرا یکی از ویژگی های بارز یک صفحه تأثیرگذار داشتن یک دنبال کننده تأثیرگذار و شناخته شده است.

انتهای پیام

منبع: سایت کردوار نیوز
مشاوره‌های خانمان‌سوز اینستاگرامی – کردوار نیوز

خانم ها عاشق ته ریش هستند

طبق یک مطالعه، خانم ها به ته ریش سنگین علاقه دارند. مشخصا ریشی که حدودا ده روز تراشیده نشده باشد. بر اساس این تحقیق، خانم ها ته ریش را یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های مردانه، جذابیت و صلابت می دانند. می توان گفت که ته ریش یک سرنخ غیر کلامی برای جنس مخالف است که مردانگی را نشان می دهد.

اگرچه که این تحقیق همچنین نشان می دهد که میزان جذابیت در بعضی از افراد با ته ریش اشباع شده است. بنابراین بعضی از خانم ها صورت ریش دار را جذاب تر می دانند که برای خیلی ها طبیعی نیست. گاهی اوقات برای خانم ها یک مرد با صورت کاملا شیو شده و بدون ریش جذاب تر جلوه می کند. (پس بهتر است که فعلا دست نگه دارید). این مقاله به شما توضیح می دهد که چرا مدل ریش های مورد علاقه مدام تغییر می کنند.

اما سوال اولیه همچنان باقی است، که آیا خانم ها ریش دوست دارند یا نه؟

ادامه را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.