من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

استاندار آینده یزد باید نگاه ویژه‌ای به گردشگری داشته باشد https://kordavar.ir/استاندار-آینده-یزد-باید-نگاه-ویژه‌ای/ Sat, 18 Sep 2021 04:03:17 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/استاندار-آینده-یزد-باید-نگاه-ویژه‌ای/

کردوار نیوز / یزد دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (سانا) استان یزد که جلسه مشورتی را تشکیل داد ، در مورد انتخاب استاندار یزد ، با اشاره به اهمیت گردشگری در استان ، گفت: “نیازهای گردشگری توجه ویژه. حسین حداد در گفت وگو با کردوار نیوز ، گفت که گردشگری در طیف وسیعی از …

منبع: سایت کردوار نیوز
استاندار آینده یزد باید نگاه ویژه‌ای به گردشگری داشته باشد

کردوار نیوز / یزد دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (سانا) استان یزد که جلسه مشورتی را تشکیل داد ، در مورد انتخاب استاندار یزد ، با اشاره به اهمیت گردشگری در استان ، گفت: “نیازهای گردشگری توجه ویژه.

حسین حداد در گفت وگو با کردوار نیوز ، گفت که گردشگری در طیف وسیعی از مسائل فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و باید ایده ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید به گردشگران خارجی توجه شود ، تصریح کرد: اگر فردی در موضوعات فرهنگی رویکرد مغرضانه دارد باید به گردشگری و توسعه اقتصادی توجه کند. حتی واقعیت سیاسی ، و باید توجه ویژه ای به گردشگری شود.

حداد در مورد اعلام شورا مبنی بر انتخاب فرماندار و مشخصات مجمع ، گفت: “ما بسیاری از مسائل مربوط به انتخاب فرماندار و ویژگی های استاندار آینده را پوشش داده ایم. ابعاد فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی.” و از نظر سیاسی مناسب.

پیش از این ، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در مورد بیانیه این شورا در مورد انتخاب استاندار صحبت کرده بود ؛ از آنجا که ما باید در انتخاب رهبران م effectiveثر ، ضد فساد و مردمی به دولت آیت الله رئیسی کمک کنیم ، ما جلساتی را در خدمت مجلس شورای اسلامی ، علما و نمایندگان مردم محترم در زمینه های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی ترتیب داده ایم. نخبگان گروههای سیاسی و اجتماعی فعال و افراد مentialثر و قابل اعتماد در این راستا فعالیت کردند این گروه تأسیس شد و شورای مشورتی سیاسی (شمس) نام گرفت.

در این بیانیه معیارهای انتخاب استاندار از جمله تقوای الهی و سیاسی ، دانش استانی ، ذهن باز ، کارآمدی ، صداقت ، مبارزه با فساد ، جهادی و انقلابی ، اخلاق خوب و تواضع ، شجاعت و آشنایی با فرهنگ ذکر شده است. سال ، استان و انقلاب ، زندگی ساده ، شهرت خوب ، تجربه مدیریت ، مشورت ، اطمینان به توانمندی های استان ، سلامت ، توانایی های روحی و جسمی و مسئولیت پذیری معیارهای تعیین شده برای انتخاب استاندار یزد است.

انتهای پیام

منبع: سایت کردوار نیوز
استاندار آینده یزد باید نگاه ویژه‌ای به گردشگری داشته باشد

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوای جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از هفت هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار دارد. فیلیپین دارای جزایر شگفت انگیزی است وا این رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر میکنند. فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی است که در بیشتر بخش های آن سطح رطوبت هوا زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.