من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی اعلام شد https://dibarooz.ir/اسامی-پذیرفته-شدگان-رشته-های-خاص-فوریت/ Mon, 20 Sep 2021 12:28:05 0000 علمی و پزشکی https://dibarooz.ir/اسامی-پذیرفته-شدگان-رشته-های-خاص-فوریت/ اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای رشته های فشرده مطالعه و افرادی که دارای توانایی های چندگانه برای پذیرش یک رشته تحصیلی نیمه فشرده پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی در 1400 آزمون کارشناسی ارشد هستند اعلام شد. به گزارش دیباروز ، اسامی پذیرفته شدگان برای رشته های مختلف تحصیلی با پذیرش در آزمون و همچنین رشته های …

اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای رشته های فشرده مطالعه و افرادی که دارای توانایی های چندگانه برای پذیرش یک رشته تحصیلی نیمه فشرده پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی در 1400 آزمون کارشناسی ارشد هستند اعلام شد.

به گزارش دیباروز ، اسامی پذیرفته شدگان برای رشته های مختلف تحصیلی با پذیرش در آزمون و همچنین رشته های تحصیلی برای پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی 1400 آزمون کاردانی به روش “مرکزی” انتخاب شده است: یک بیمارستان در پورتال اطلاعاتی این سازمان

از نامزدهای نهایی خواسته می شود فردا 30 شهریور برای اطلاع از نحوه ثبت نام ، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به پرتال اطلاعاتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

اگر دانشگاه یا موسسه ای برنامه ثبت نامی در پرتال اطلاعاتی خود ندارد ، دانشجویانی که در این موسسات پذیرفته می شوند باید چهارشنبه 22 سپتامبر یا شنبه 23 اکتبر در محل پذیرش خود برای ثبت نام اقدام کنند.

پذیرفته شدگان دانشکده ها و دانشکده های فنی ، حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای موظفند زمان ، روش و شرایط ثبت نام را در پرتال اطلاعاتی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی www.tvu بدانند. ac.ir یا به درگاه اطلاعات ، کالج یا مدرسه ای را که پذیرفته شده اید نشان دهید. اسامی افرادی که در لیست داوطلبان اعلام می شوند ضرب در ظرفیت رشته های پزشکی نیمه فوریت های اورژانس پیش بیمارستانی باید مطابق بند B آگهی منتشر شده برای مصاحبه اقدام کنند.

کسانی که در هر رشته تحصیلی این آزمون پذیرفته می شوند ، در صورت پذیرفته شدن در مرحله نهایی پذیرفته شده در آزمون سراسری 1400 (که بعدا اعلام شد) ، لازم است یکی از دو رشته پذیرش خود را انتخاب کرده و در رشته خود ثبت نام کنند. ثبت نام در یک رشته تحصیلی انصراف از رشته دیگر تلقی می شود.

همه متقاضیان موظفند تا تاریخهای تعیین شده برای ثبت نام به موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند. عدم ثبت نام در تاریخ های داده شده به عنوان “لغو” برای تحصیل در رشته پذیرش تلقی می شود و این گروه از پذیرفته شدگان لغو می شوند.

متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرش نهایی همزمان در دو رشته اعلام شده است (یکی مربوط به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم ، وزارت بهداشت یا دانشگاه فرهنگیان و دیگری رشته مربوط به واحدها یا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی) منحصراً در یکی از مناطق پذیرش ثبت نام می کنند. اگر این گروه از متقاضیان در هر دو کد رشته ثبت نام کرده و تحصیل کنند ، به عنوان متخلف شناخته می شوند و طبق قوانین مربوطه با آنها رفتار می شود.

از متقاضیان درخواست می شود برای اطلاع از شرایط و ضوابط ، آدرس و شماره تلفن دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، به بروشور ثبت نام و انتخاب رشته ، که در حال حاضر در درگاه اطلاعات این سازمان موجود است ، مراجعه کنند.

همچنین برای متقاضیان واجد شرایط ، کارنامه حاوی اطلاعات لازم ، رتبه متقاضی و آخرین رتبه قابل قبول هم در کد رشته های استانهای منتخب و هم در سهمیه مربوطه اختصاص داده می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.