من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

نایب قهرمانی ایران در شطرنج دانشجویان زنان آسیا https://kordavar.ir/نایب-قهرمانی-ایران-در-شطرنج-دانشجویان/ کردوار نیوز Mon, 06 Sep 2021 12:16:20 0000 اخبار ورزشی https://kordavar.ir/نایب-قهرمانی-ایران-در-شطرنج-دانشجویان/

به گزارش شفاف ، آخرین روز مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه های آسیایی برگزار شد و بازیکنان در سه دور پایانی به رقابت پرداختند ، تیم ملی ایران به پایان رسید. در هفتمین و هشتمین دور رقابتهای انفرادی با شرکت 41 دانش آموز دختر از 12 کشور جهان ، شطرنج بازان ایران با شکست …

منبع: سایت کردوار نیوز
نایب قهرمانی ایران در شطرنج دانشجویان زنان آسیا

به گزارش شفاف ، آخرین روز مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه های آسیایی برگزار شد و بازیکنان در سه دور پایانی به رقابت پرداختند ، تیم ملی ایران به پایان رسید.

در هفتمین و هشتمین دور رقابتهای انفرادی با شرکت 41 دانش آموز دختر از 12 کشور جهان ، شطرنج بازان ایران با شکست حریفان خود به عنوان پیشرو وارد مسابقات شدند و اختلاف امتیاز با تیم هند را به حداقل رساندند. با اختلاف نیم امتیاز. آنها مقام نهم را کسب کردند.

دیدار دور نهم در شرایطی آغاز شد که صفوره قانع و استاد بین المللی وصال حامدی نیا باید به مصاف استادان بزرگ هند می رفتند و نتیجه این دو مبارزه موقعیت تیم قهرمان را مشخص می کرد.

در دیدارهای مهم دور نهم ، صفورا قانع شطرنج باز ایرانی با استاد بزرگ هند مساوی کرد و امتیاز خود را هفت امتیاز افزایش داد و نفر آسیایی دومین عنوان ارزشمند را از آن خود کرد. یکی دیگر از بازیکنان ایرانی ، استاد فیده طناز ازلی ، در دور آخر بازیها نامزدی از سنگاپور را شکست داد و سومین عنوان انفرادی آسیا را با 6.5 امتیاز بهتر از دو رقیب هندی خود کسب کرد.

آناهیتا غلامی اوریمی معلم بین المللی در دور پایانی کاندیدایی از مغولستان را شکست داد و 6 امتیاز ارزشمند برای تیم ایران کسب کرد. وصال حمادی نیا استاد بین المللی زنان نیز در دور آخر با 5.5 امتیاز مغلوب هند شد.

در پایان مسابقات ، تیم هند با 25.5 امتیاز مقام دوم را کسب کرد ، تیم ایران با 25 امتیاز ، مالزی با 21 امتیاز ، امارات متحده عربی اندونزی و چین با مقام های چهارم تا ششم. به

هدایت شاگردان کشورمان بر عهده شادی پریدار به عنوان سرمربی ، هاتره عزیزی به عنوان سرپرست فنی و محمد ابراهیم زاده به عنوان سرپرست بود. در دور اول این مسابقات در سال 2020 ، تیم ایران عنوان تیم سوم را کسب کرد. مسابقات مردان از 9 سپتامبر به میزبانی اندونزی آغاز می شود.

منبع: سایت کردوار نیوز
نایب قهرمانی ایران در شطرنج دانشجویان زنان آسیا

بهترین بازی های شطرنج

شطرنج یکی از قدیمی ترین بازی های رومیزی است که هنوز هم بسیار محبوب است و میلیون ها نفر وقت گرانبهای شان را صرف آن می کنند. شطرنج مهارت استراتژیک شما را تقویت می کند زیرا می توانید در هر مرحله صد ها حرکت انجام دهید که بازی را جذاب تر و چالش برانگیزتر می کند. انواع مختلف بازی شطرنج در Google Play و itunes اپل موجود است اما همه آن ها ارزش دانلود ندارند. ما در این مقاله بهترین بازی ‌های شطرنج مخصوص اندروید و آیفون را معرفی خواهیم کرد که تجربه این بازی رومیزی را برای تان لذت بخش تر خواهند کرد.12 بازی برتر برای کودکان در کلاس زبان انگلیسی

بعضی از برنامه ها نسخه آیفون ندارند به همین دلیل لینک دانلود ایفون برای آنها درج نشده است

1-بازی معروف Chess ساخته AI Factory Limited

ادامه مطلب در سایت جالب آموز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.