کیفیت آب در پروژه‌ها چگونه مشخص می‌شود

اخبار و قیمت روز لوازم خانگی در شهر بانه

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کیفیت آب در پروژه‌ها چگونه مشخص می‌شود https://atie-energy.com/کیفیت-آب-در-پروژه‌ها-چگونه-مشخص-می‌شو/ https://atie-energy.com/کیفیت-آب-در-پروژه‌ها-چگونه-مشخص-می‌شو/#respond شرکت آتیه انرژی Mon, 21 Sep 2020 16:29:19 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=644

بررسی کیفیت آب در پروژه ها و دلایل اصلی کاهش کیفیت آب چیست؟ آلودگی آب‌های سطحی از طریق فعالیت‌های انسانی و افزایش جمعیت در گذشته افزایش یافته است. برای اطمینان از کیفیت آب آشامیدنی رودخانه بزرگ زاب در اربیل عراق نمونه‌های آب از سه ایستگاه تصفیه آب جمع آوری شد. پارامترهای کیفیت آب که به …

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
کیفیت آب در پروژه‌ها چگونه مشخص می‌شود

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی

بررسی کیفیت آب در پروژه ها و دلایل اصلی کاهش کیفیت آب چیست؟

آلودگی آب‌های سطحی از طریق فعالیت‌های انسانی و افزایش جمعیت در گذشته افزایش یافته است. برای اطمینان از کیفیت آب آشامیدنی رودخانه بزرگ زاب در اربیل عراق نمونه‌های آب از سه ایستگاه تصفیه آب جمع آوری شد.

پارامترهای کیفیت آب که به عنوان شاخص عمده انتخاب شدند در زیر آمده است PH،TDS، هدایت الکتریکی EC، سختی کامل (TH)،Cl-،F-،Na ،K ، Ca 2 ، Mg 2 ، NO3-، SO42-، PO4-3 و غلظت هشت فلز سنگین (Fe، Pb، Hg، Zn، Cd، Ni،Ag،Cu (غلظت فلزات در نمونه‌های آب توسط طیف سنجی جذب تعیین شد.

نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که کارایی واحد تصفیه کننده سه فاز WTPs عبارتند از: Efraz 1> Efraz 2> Efraz 3. اکثر پارامترهای مورد تجزیه و تحلیل در این مطالعه در دستورالعمل WHO یا EPA ایالات متحده برای آب آشامیدنی بود.

بیشتر بخوانید: کشت هیدروپونیک توت فرنگی و آب شیرین کن 

کیفیت آب یک نگرانی رو به رشد جهانی است. آب آلوده و بهداشت ناکافی هر دقیقه در سراسر جهان دو کودک را می‌کشد. کیفیت آب با مجموعه‌ای از استانداردهای فیزیکی شیمیایی و بیولوژیکی در ارتباط است. علاقه در تجزیه و تحلیل آب به علت اهمیت آن برای تمامی موجودات زنده می‌باشد.

بر اساس استانداردهای تعریفی استرالیا آب آشامیدنی نباید حاوی مواد شیمیایی مواد معدنی و یا میکروارگانیسم‌های مضر برای سلامتی انسان باشد.

تحقیقات در مورد کیفیت آب به طور مداوم توسط محققان در سراسر جهان صورت گرفته است. در این تحقیقات نگرانی‌ها درباره جنبه‌های شیمیایی کیفیت آب به دلیل وجود مواد شیمیایی در فاضلاب‌های صنعتی و سرعت روز افزون شهر نشینی زیاد است.

یک مطالعه انجام شده بر روی مقدار مواد غیر معدنی و فلزات سنگین (Na، Mg، Fe، Ni، Co، Cu، Cd، Pb و Zn) در دریاچه کالار کهر (Furhan، ۲۰۰۵) نشان داد که غلظت مورد مطالعه عناصر در محدوده ایمن در داخل سایت‌های نمونه برداری در طول دوره مورد مطالعه و دریاچه کالار کهر برای آشامیدن و کشاورزی مناسب نیست.

هدف مطالعه ارزیابی کیفیت آب رودخانه بزرگ زاب برای نوشیدن و آبیاری بود. همچنین برای تعیین عوامل فیزیکی، شیمیایی و غلظت فلزات حل شده ریز در آب آشامیدنی از سه (WTP) در زاب بزرگ در روستای Efraz استفاده شد.

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
کیفیت آب در پروژه‌ها چگونه مشخص می‌شود

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی

https://atie-energy.com/کیفیت-آب-در-پروژه‌ها-چگونه-مشخص-می‌شو/feed/ 0

منبع :آتیه انرژی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.