من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بیانیه کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در انتخابات 28 خرداد 1400 https://kordavar.ir/بیانیه-کانون-تهیه-کنندگان-رسانه-های-دی/ کردوار نیوز Fri, 18 Jun 2021 15:44:46 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/بیانیه-کانون-تهیه-کنندگان-رسانه-های-دی/

به گزارش بورنایا؛ انجمن تولیدکنندگان رسانه ها در بیانیه ای از وجود این قسمت خبر داد جامعه هنر کشور ، هموطنان شرکت خواهند کرد انتخابات 28 ژوئن 1400 را دعوت کرد. مهدی فرجی ، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان رسانه های تصویری ، بیانیه ای درباره انتخابات سیزدهم ارائه کرد رئيس جمهور و دوره ششم …

منبع: سایت کردوار نیوز
بیانیه کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در انتخابات 28 خرداد 1400

به گزارش بورنایا؛ انجمن تولیدکنندگان رسانه ها در بیانیه ای از وجود این قسمت خبر داد جامعه هنر کشور ، هموطنان شرکت خواهند کرد انتخابات 28 ژوئن 1400 را دعوت کرد.

مهدی فرجی ، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان رسانه های تصویری ، بیانیه ای درباره انتخابات سیزدهم ارائه کرد رئيس جمهور و دوره ششم انتخابات مجالس اسلامی شهر و دهکده وی تجلی نشاط و سرزندگی ملی و مشارکت هنرمندان در این انتخابات را عامل تشویق و اتحاد بیشتر مردم دانست.

فهرست مطالب

در بخشی از این بیانیه آمده است:

انتخابات در جمهوری اسلامی ادامه خط خونین شهدایی است که مانند سردار سلیمانی ، کل ایران را مکانی مقدس می دانند و می خواهند از آن دفاع کنند. ایران و ایرانی ها از فدای جان خود دریغ نکردند.

این بیانیه مشارکت هنرمندان در انتخابات را آینه ای از همزیستی ملت معرفی می کند و پیروزی هر رای برای تعیین حدود نفوذ ایران را به اندازه قرائت افسانه آرش م consideredثر می داند.

فرجی ، به نمایندگی از انجمن تولیدکنندگان رسانه های تصویری ، گفت که ضرب و شتم طبل تحریم های انتخاباتی در راستای برنامه های بلند مدت و خصمانه منتظر سقوط خورشید امید بر ایران است.

فهرست مطالب

در پایان این بیانیه ، در 28 ژوئن سال جاری ، 1400 انتخابات از منظر ملی و جهانی ، افق صعود و اعتبار ایران را در چهار سال آینده مشخص می کند و با ترسیم مرزها ، انگشت انتخاب کنندگان را می کشد. استقلال ایران معرفی کرد.

انجمن تولیدکنندگان رسانه های تصویری.

منبع: سایت کردوار نیوز
بیانیه کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در انتخابات 28 خرداد 1400

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.