کتاب سال عکاسان سینما رونمایی شد

اخبار و قیمت روز لوازم خانگی در شهر بانه

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کتاب سال عکاسان سینما رونمایی شد https://kordavar.ir/کتاب-سال-عکاسان-سینما-رونمایی-شد/ کردوار نیوز Sun, 20 Jun 2021 08:03:37 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/کتاب-سال-عکاسان-سینما-رونمایی-شد/

به گفته بورنایا شنبه ، 29 ژوئن ، مراسم افتتاحیه کتاب سال عکاسان سینمای ایران با مشارکت منوچهر شهسواری (مدیرعامل خانه سینما) ، حافظ احمدی ، علی نیکرافتار ، حسن شجاعی ، مهدی حیدری و زهرا مصفا خانه سینما برگزار شد. به دلیل محدودیت های اپیدمی در سال گذشته ویروس ششمین جشنواره فیلم کرونا برگزار …

منبع: سایت کردوار نیوز
کتاب سال عکاسان سینما رونمایی شد

به گفته بورنایا شنبه ، 29 ژوئن ، مراسم افتتاحیه کتاب سال عکاسان سینمای ایران با مشارکت منوچهر شهسواری (مدیرعامل خانه سینما) ، حافظ احمدی ، علی نیکرافتار ، حسن شجاعی ، مهدی حیدری و زهرا مصفا خانه سینما برگزار شد. به دلیل محدودیت های اپیدمی در سال گذشته ویروس ششمین جشنواره فیلم کرونا برگزار نشد و اعلامیه عکاس منتخب و جایزه تندیس مسابقه عکس از طریق سایت های خبری ، مجلات و شبکه های اجتماعی و کلیه آثار ارسال شده به مسابقه دوم اعلام شد. به طور مداوم در کتاب “گاهی اوقات ببینید” جمع آوری شده است.

م

در این مراسم ، منوچهر شاهسواری با ابراز خرسندی از اینکه دو سال متوالی دو مجموعه عکس کامل از عکاسان فیلم جمع آوری شده است اظهار داشت: “عکاسی فیلم با مشکل روبرو است و برای تغییر ایده های جدید باید در نظر گرفته شود.”

علی نیکرافتار با یادآوری حمایت خانه سینما از انجمن سینماگران و البته انتشار فیلم دوم ، گفت: با توجه به همه مسائل و مشکلاتی که وجود دارد ، خانه سینما هرگز از کمک و حمایت انجمن دریغ نکرده است. مجموعه.

علاقه مندان می توانند برای تهیه دومین کتاب سینمایی ، که عکس های ارسالی به ششمین مسابقه عکاسی فیلم را جمع آوری می کند ، با خانه سینما – انجمن سینماگران تماس بگیرند.

منبع: سایت کردوار نیوز
کتاب سال عکاسان سینما رونمایی شد

پرطرفدارترین فیلم ها

لیست قطعی پرطرفدارترین فیلمهای تاریخ سینما+ لینک دانلود

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما با ذکر مقدار درآمد شان بیندازیم. این آثار فیلم هایی بوده اند که تماشاگران سراسر دنیا بار ها و بار ها در سینما ها یا خانه هایشان دیده اند.

از بین تمام فیلم هایی که در این دوره به نمایش در آمده اند، سود آورترین شان آن هایی بودند که داستانی حماسی یا فراتر از زندگی عادی بشر و واقعا شگفت انگیز داشته اند. پردرآمدترین فیلم ها یا اقتباسی از فیلم های معروف کلاسیک بودند و یا از جلوه های ویژه حماسی کتاب های کمیک بهره گرفته اند و پایان شان در نهایت به نبرد بین خیر و شر انجامیده است.

1-دیو و دلبر (2017) Beauty and the Beast

  • ژانر : موزیکال/رمانتیک
  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 87،Rotten Tomatoes 71
  • جوایز دریافتی: این فیلم چهار نامزدی در بیست و سومین جایزه انتخاب منتقدان و دو نامزد در هفتاد و یکمین دوره جوایز فیلم اسکار بریتانیا دریافت کرد. همچنین در نودمین دوره جوایز اسکار نامزدهای بهترین طراحی تولید و بهترین طراحی لباس را دریافت کرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.