من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تدوین ۳ برنامه ۷ ساله برای تکمیل شبکه خطوط متروی تهران https://dibarooz.ir/تدوین-۳-برنامه-۷-ساله-برای-تکمیل-شبکه-خط/ Mon, 20 Sep 2021 12:24:11 0000 اجتماعی https://dibarooz.ir/تدوین-۳-برنامه-۷-ساله-برای-تکمیل-شبکه-خط/ مطالعات مربوط به اولویت بندی اجرای خطوط و ایستگاه های 4 خط جدید شبکه مترو ، که کلیات آن در چارچوب حمل و نقل ریلی جامع پایتخت در فوریه 2017 به تصویب شورای عالی ترافیک وزارت کشور رسید. به این طرح در کمیته راهبردی شرکت مترو تهران تدوین و نهایی شد. به گزارش دیباروز ، …

مطالعات مربوط به اولویت بندی اجرای خطوط و ایستگاه های 4 خط جدید شبکه مترو ، که کلیات آن در چارچوب حمل و نقل ریلی جامع پایتخت در فوریه 2017 به تصویب شورای عالی ترافیک وزارت کشور رسید. به این طرح در کمیته راهبردی شرکت مترو تهران تدوین و نهایی شد.

به گزارش دیباروز ، علی امام ، مدیرعامل شرکت مترو تهران ، گفت: «بر اساس مطالعات انجام شده ، قابلیت اجرای بخشهای مختلف خطوط 8 تا 11 شبکه راه آهن زیرزمینی پایتخت بر اساس استانداردهای ترافیکی ، فناوری عملیاتی و عملیاتی و نسبت در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز ، که عمدتاً غیرنقدی و به صورت نظافت املاک و مستغلات است ، هزینه هر قطعه زمین در قالب 3 طرح به مدت 7 سال بررسی و اولویت بندی می شود.

مدیرعامل مترو افزود: طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت تا سال 1420 تهیه و تصویب شده است. البته امکان پیاده سازی و بهره برداری از 50 کیلومتر از قسمتهای شبکه راه آهن زیرزمینی در هر 7 وجود دارد. دوره سال. “

در مطالعات مربوط به برنامه ریزی احداث خطوط جدید و ایستگاه های مرتبط ، جزئیات کامل مانند زمان عبور بیل مکانیکی موتور دار از محل ایستگاه های موجود ، تاریخ دقیق تملک موقت زمین برای هر ایستگاه ، زمان ساخت سازه نگهبان ، تاریخ ساخت هسته مرکزی ، خرید و نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی ایستگاه ها ، تعیین مسیرها و زمان کارکرد هر ایستگاه به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش وب سایت شهر ، احداث خط 10 که در اردیبهشت امسال از ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس انجام شد ، بر اساس همین مطالعات و برنامه 20 ساله شرکت مترو تهران و امیدوارم با با حمایت دولت ، شورای اسلامی و مدیریت شهری می توان از اتمام برنامه های هفت ساله توسعه خطوط مترو ، که در سه دوره زمانی برنامه ریزی شده بود ، استفاده کرد. بر این اساس ، اجرای اولین برنامه 7 ساله خطوط جدید در قالب برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت شهردار تهران و شورای ششم ، پس از تصویب در دستور کار متروی تهران قرار می گیرد. یک شرکت.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.