آنتی اسکالانت چیست؟

اخبار و قیمت روز لوازم خانگی در شهر بانه

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آنتی اسکالانت چیست؟ https://atie-energy.com/what-is-antiscalant/ https://atie-energy.com/what-is-antiscalant/#respond شرکت آتیه انرژی Sat, 19 Sep 2020 08:37:56 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=304 آنتی اسکالانت چیست؟ وظیفه آنتی اسکالانت، تأمین کلیه مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس شامل: ممبران، کربن فعال جاکوبی، فیلتر کارتریج، کلر، رزین سختی گیر و تجهیزات مورد نیاز دستگاه آب شیرین کن. در ادامه این مقاله توضیحات کامل تری خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. آنتی اسکالانت در راستای پیشگیری از رسوب روی …

آنتی اسکالانت چیست؟ وظیفه آنتی اسکالانت، تأمین کلیه مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس شامل: ممبران، کربن فعال جاکوبی، فیلتر کارتریج، کلر، رزین سختی گیر و تجهیزات مورد نیاز دستگاه آب شیرین کن. در ادامه این مقاله توضیحات کامل تری خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

آنتی اسکالانت در راستای پیشگیری از رسوب روی سطح ممبران نقش مهمی را ایفا می کند. با توجه به اینکه رسوبات داخل آب و املاح فلزات سنگین می‌تواند باعث پایین آمدن عمر ممبران شود لذا حتماً توصیه می‌شود جهت عدم رسوب گذاری روی سطح ممبران از آنتی اسکالانت های باکیفیت استفاده شود.

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی آنتی اسکالانت کلیک کنید.

با توجه به شرکت آتیه انرژی از سال ۷۹ در زمینه ساخت و راه اندازی آب شیرین کن صنعتی فعال است، لذا از همان موقع برای نیاز مواد مصرفی خود اقدام به واردات آنتی اسکالانت با کیفیت نموده و شناخت کافی روی آنتی اسکالانت های تولیدی در دنیا دارد. جهت خرید و مشاوره در باره آنتی اسکالانت و مواد شستشوی ممبران می‌توانید از مشاوره‌های رایگان کارشناس‌های شرکت آتیه انرژی تلاش استفاده نمایید.

وظیفه آنتی اسکالانت

  • جلوگیری از ایجاد رسوب روی سطح ممبران: آنتی اسکالانت (Antiscalant) این توانایی را دارد که به عنوان محافظ ممبران عمل نموده و باعث شود رسوبات آب روی سطح ممبران نشست نکنند. زیرا هر گونه گرفتگی روی سطح ممبران باعث پایین آمدن تولید ممبران و بالا رفتن تی دی اس آب خروجی از ممبران می‌شود.
  • تغییرات و اصلاحات در کریستال‌های آب: آنتی اسکالانت می‌تواند کریستال‌ها را از شکل معمولی و عادی خود خارج کند و رسوبی نرم و غیر چسبنده تولید کند.
  • با توجه به اینکه معمولاً آب‌های سخت استعداد رسوب گزاری روی سطح ممبران را دارند، Antiscalant مرغوب می‌تواند رسوبات سخت را تبدیل به رسوبات نرمی نماید که برای راندمان ممبران تأثیر سوء نداشته باشد.

    خاصیت معلق کنندگی آنتی اسکالانت

    اضافه کردن آنتی اسکالانت به آب باعث می‌شود آب حالت اسیدی‌تر پیدا کرده و حلالیت املاح رسوب گزار در آب بالا رود. از دیگر تاثیرات مثبت این محصولات این است که غلیظ بودن آن ها موجب می‌شود رسوب های کربنات کلسیم بار دیگر حل شده و از حالت چسبندگی خارج شوند.

    در طی سالهای اخیر به علت پیشرفت تکنولوژی ساخت Antiscalant های با کیفیت بالا نیز بیشتر شده است. ضمن اینکه معمولاً نرم افزارهای جدیدی وجود دارد که آنالیز آب را می‌سنجد و آنتی اسکالانت مناسب به کارفرما پیشنهاد می‌کند. عملیات‌های محاسباتی بخوبی نشان می‌دهد که آب تا چه حد رسوبگزار است و تا چه حد می‌توان با آنتی اسکالانت رسوب را مدیدریت نمود.

    بکارگیری این برنامه‌های طراحی دقیق آنتی اسکالانت، به آزمایش آب و مشخصانت فنی طراحی سیستم بستگی دارد. یون‌هایی که در آب ورودی سیستم قرار دارند و در روی سطح ممبران دستگاه آب شیرین کن جمع می‌شوند و غلیظ می‌شوند، سرمنشأ ایجاد همیشگی رسوب هستند.

    کیفیت آنتی اسکالانت و مقدار استفاده آن به آنالیز کامل آب وابسته است. یافتن آنتی با کیفیتی بالا و اندازه قابل استفاده از اهمیت بالایی برخوردار است.

    آنتی اسکالانت عامل بازدارنده رسوب روی سطح ممبران ها در سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی است. این محصولات کمک می‌کنند که املاح سنگین موجود در آب بر روی ممبران ایجاد گرفتگی و فولینگ نکند

    اگر بخواهیم عمر ممبران بالا باشد باید در خرید آنتی اسکالانت مرغوب برای استفاده در دستگاه تصفیه آب صنعتی دقت نمود. معمولاً همه آب‌ها شبیه هم نیستند، به عنوان مثال یک آبی سیلیس بالا دارد، دیگری سولفات بالا یا آهن بالا، به همین جهت بر اساس آنالیز آب طبیعتاً باید آنتی اسکالانت نیز متفاوت باشد در میزان مصرف و همچنین جنس آنتی اسکالانت

    شرکت آتیه انرژی در زمینه فروش قطعات و تجهیزات آب شیرین کن در زمینه واردات انواع آنتی اسکالانت ها نیز فعالیت دارد بسته به اینکه آب ورودی به آب شیرین کن صنعتی، آب چاه یا آب شهر یا آب دریا باشد آنتی اسکالانت نیز متغیر خواهد بود.

    ما به شما آنتی اسکالانت فلوکون ۲۶۰ را پیشنهاد می‌کنیم که مرغوبترین و معروف‌ترین محصول دنیا است. این محصول هم برای آب چاه جواب می‌دهد و هم برای آب دریا با این تفاوت که میزان تزریق متفاوت است.

    در این مقاله درباره پرسش بسیاری از شما عزیزان در خصوص آنتی اسکالانت چیست، پاسخ دادیم و سعی کریدم مطالب خوب و جامعی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر سوال دیگری در خصوص این محصولات کاربردی داشتید، حتماً در بخش نظرات همین پست برای ما نظر بگذارید.

    https://atie-energy.com/what-is-antiscalant/feed/ 0 https://atie-energy.com/wp-content/uploads/antiscalant.mp4 آنتی اسکالانت چیست و چه کاربردی دارد؟ با کاربرد و چگونگی استفاده از انتی اسکالانت آشنا شوید adult

    منبع :آتیه انرژی
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.